листопад
Тема:
Принципи здорового
харчування.
(подумайте)
-
Навіщо людина їсть? Яка з того користь?
-
Які поживні речовини людина повинна регулярно споживати?
(написати у вигляді схеми)
Правила та принципи здорового харчування:
1.Харчуйтеся регулярно
2.Контролюйте розмір порцій.
3.Обовязково снідайте.
4.Більше споживати овочів та фруктів.
5.Більше споживати молочних продуктів.
6.Пити достатньо води.
Домашнє завдання.
Опрацювати 9, виконати завдання на с. 71.
Пригадайте випадки, коли вам треба було завершити
декілька справ і ви нічого не встигали робити. Чи комфортно ви себе почували. Що,
на вашу думку перешкоджало робити все вчасно?
Необхідно раціонально планувати свій час.
Ознайомтеся з Матрицею Ейзенхауера (мал. 31, с. 117)
У ній поєднуються два параметри: «важливо» і «терміново».
Важливо – справи, які допомагають досягти визначених
цілей і здійснити місію.
Терміново – те, що неможливо відкласти на потім, що
потребує негайного вирішення.
(ознайомтеся з порадами щодо кращого розвитку сприйняття,
пам̕ яті та
уваги – с.119-121)
Процес засвоєння інформації охоплює три стадії:
1) Сприйняття
інформації
2) Розпізнавання
і кодування інформації
3) Відтворення
(пригадування) інформації
На сторінці 122 прочитайте поради «Як організувати
підготовку до іспитів»
(Увага! Виконати письмово у зошиті!)
Практичне завдання «Відпрацювання навичок раціонального
планування часу і підготовки до Державної підсумкової атестації»
1.Складіть список справ (найрізноманітніших), які вам
необхідно зробити на цей тиждень.
2.Користуючи «Матрицею Ейзенхауера» (с117) розподіліть
заплановані у завданні 1 справи по квадратам:
Квадрат А «Важливо - терміново»
|
Квадрат В «Важливо
– не терміново»
|
Квадрат С «Не важливо – терміново»
|
Квадрат D «Не
важливо – не терміново» |
Висновок: Підрахуйте, у якому квадраті у вас найбільше
справ. Користуючись «Порадами Ейзенхауера» (с118), визначте, які справи можна
відкинути (бо вони у квадратах «С» і «D»), а які
справи можна скоротити з квадрата «А».
Домашнє завдання: Опрацювати §16, (виконану роботу надіслати фотокопією у вайбері за номером 0502774935, або електронною поштою за адресою: ludmila0110@i.ua)
Характер – психологічні особливості людини (з грецької
«печатка» або «відбиток»)
Прояви характеру:
-
Ставлення до себе (скромний, хвалькуватий,
самокритичний…)
-
Ставлення до інших людей (ввічливий, тактовний,
брутальний, нахабний…)
-
Ставлення до праці (старанний, відповідальний,
безвідповідальний…)
-
Ставлення до речей (ощадливий, акуратний, марнотратний,
неохайний…)
Від чого залежить характер? (спадковість, виховання, вибір людини)
(робота з
текстом підручника – с. 124) «Що таке добрий характер», "
(виконати у зошиті)
Практична вправа «Самоооцінка характеру»
1) Користуючись опитувальником на с. 129 – 135, визначити власний рівень певних властивостей характеру.
Рівень душевної щедрості
Рівень соціальності
Рівень оптимізму
Рівень асертивності
Рівень самоконтролю
Рівень самоповаги
Рівень комунікабельності
2) Побудувати номограму за зразком – мал. 35, с. 136.
Домашнє завдання: опрацювати §17, 18, 19виконати практичну вправу і надіслати вчителю номограму свого характеру з висновком, повторити §12 - 15
24.01.2023
Тема уроку: Самовиховання особистості
лютий
07.02.2023
(виконати письмово)
Узагальнення знань за розділом «Психічна і духовна складові здоров'я»
І варіант
І рівень.
Підтвердити або відкинути твердження.
1.Краще себе недооцінити.
2.Самоконтроль – це здатність контролювати емоції, стрес.
3.Слюсар – професія групи «людина – людина».
4.Задоволення – позитивна емоція.
5.Скромність – виявлення ставлення людини до себе.
6.Справедливість – важлива риса характеру.
ІІ рівень.
7.Назвати шість професій, які відносяться до групи «людина – художній образ».
8.Назвіть не менше шести мотивів для вибору професії.
ІІІ рівень.
9.Назвіть компоненти життєвого самовизначення, коротко охарактеризуйте.
10.Визначте переваги та недоліки стилю навчання «логік».
IV рівень.
11.Що таке «самоповага»? Що, на вашу думку, впливає на її формування? Як можна підвищити самоповагу?
Узагальнення знань за розділом «Психічна і духовна складові здоров'я»
ІІ варіант
І рівень.
Підтвердити або відкинути твердження.
1.Краще мати адекватну самооцінку.
2.Кпевненість – знання себе й віра у власні сили.
3.Психолог – професія групи «людина – природа».
4.Гнів – позитивна емоція.
5.Старанність – виявлення ставлення людини до праці.
6.Відповідальні люди викликають довіру.
ІІ рівень.
7. Назвати шість професій, які відносяться до групи «людина – техніка».
8.Назвіть не менше шести життєвих цінностей.
ІІІ рівень.
9.Вкажіть компоненти професійного самовизначення, коротко охарактеризуйте їх.
10. Визначте переваги та недоліки стилю навчання «мрійник».
IV рівень.
11.Як ви розумієте поняття «емоційна саморегуляція»? Запропонуйте методи, які допоможуть не стати рабом емоцій. Коротко поясніть їх суть.
Назва установи, адреса
|
Які послуги
надаються?
|
14.03.2023
Ознайомитись зі статистикою перебігу епідемії ВІЛ/СНІДу у світі та Україні (с. 93), з текстом підручника «Законодавство України в сфері протидії ВІЛ/СНІДу» (с. 96, 97)
-
Які положення
забезпечують право молоді на профілактичну освіту?
-
Які положення гарантують дотримання прав і соціальний
захист людей, що живуть з ВІЛ?
-
Які положення встановлюють відповідальність за
дискримінацію ВІЛ – позитивних пацієнтів?
Стигма – уявлення, що існують в суспільстві, згідно з
якими певні якості людей або поведінка є ганебними й аморальними.
Дискримінація – порушення або позбавлення людини прав
через колір шкіри, стать чи здоровя.
письмова робота
Дати короткі відповіді «так» або «ні»
1.За зовнішнім виглядом можна визначити, що людина – ВІЛ –позитивна:
2.Причиною СНІДу є ВІЛ:
3.Можна обідати у шкільній їдальні разом із ВІЛ –позитивними учнями.
4.Тільки чоловіки можуть інфікуватися на ВІЛ
5.ВІЛ може передатися під час статевих контактів
6.Можна заразитися, якщо поцілувати ВІЛ позитивну людину
7.ВІЛ може передаватися під час переливання крові або при внутрішньовенних ін’єкціях
8.Наркомани можуть передавати ВІЛ один одному, якщо вони користуються однією голкою для ін’єкцій
9.ВІЛ – позитивна мати може народити здорову дитину.
10.У підлітковому віці можна заразитися ВІЛ
11.СНІД належить до інфекційних захворювань
12.ВІЛ передається через укуси комах або інших тварин
13.Існують ліки, що можуть побороти СНІД
14.ВІЛ передається під час користуванням спільним басейном.
15.Є висока імовірність зараження ВІЛ повітряно-крапельним шляхом
16.СНІД – це хвороба проституток та наркоманів
17. Чому необхідно уникати стигми та дискримінації по відношенню до ВІЛ-інфікованих?
Домашнє завдання: опрацювати §26, повторити §25, надіслати відповіді на запитання.
ризик
низький
|
ризик середній
|
ризик високий
|
Їздити на
велосипеді у парку у шоломі.
|
…
|
Їздити на велосипеді без шолома на швидкісній автомагістралі
|
Повертатись увечері з кіно
разом із друзями.
|
…
|
…
|
…
|
…
|
…
|
Увага! Виконати письмово!
Практичне завдання «Оцінювання екологічних небезпек за місцем проживання, що впливають на здоров'я громади».
1.Оцініть стан питної води у вашому місті за шкалою від 1 до 10. Поясніть свою позицію.
2.Які джерела забруднення води у вашій місцевості?
3. Оцініть стан повітря у вашому місті за шкалою від 1 до 10. Поясніть свою позицію.
4.Які джерела забруднення повітря є у вашому місті?
5.Оцініть чистоту вулиць та підїздів у вашому місті за шкалою від 1 до 10. Поясніть свою позицію.
Висновок: Які ваші пропозиції щодо покращення стану навколишнього середовища у вашій місцевості?
Повторити §27-28
Увага! Виконати письмово!
Шановні учні! Ми виконали програму з даного предмета за другий семестр!
Комментариев нет:
Отправить комментарий