8 клас ОЗ

листопад

Тема: Фізичні якості людини. Вплив фізичної активності на здоров'я.

-        Які якості розвивають фізичні вправи? (сила, витривалість, гнучкість, швидкість, спритність)

Принципи рухової активності:

-        Систематичність

-        Поступовість

-        Різноманітність 

Яка користь від фізичних вправ?

Дайте поради:

-        Хлопець вирішив швидко зміцнити м'язи і без розминки вирішив підняти штангу.

-        Дівчина щойно навчилася їздити на велосипеді і планує через тиждень взяти участь у велопоході.

-        Хлопець хоче стати найсильнішим у класі, але не знає з чого почати.

-        Дівчата хочуть удосконалити свою поставу і вирішили виконувати фізичні вправи у вихідні.

Домашнє завдання: 

Опрацювати §8 (Бойченко) або §6 (Воронцова), підготувати повідомлення «Традиційні стави народів світу», «Традиційні українські страви»


грудень


Тема уроку: Принципи запам'ятовування. Розвиток пам'яті та уваги. 

??? Що нам допомагає гарно вчитися?

(робота з текстом – с. 87 Бех, або с. 73-74 Бойченко)

«Основні прийоми запамятовування»

1.Синестезія – об̕ єднувати усі органи чуттів, створюючи яскраві образи.

2.Асоціації – нове необхідно поєднувати з тим, що знаєш.

3.Порядо, логіка, нумерація.

4.Гумор, перебільшення – карикатурно збільшити або змінити форму, колір того, що потрібно запам̕ ятати.

5.Позитив.

6.Уява.

Щоб добре запам̕ ятати матеріал, необхідно бути уважним. А що сприяє увазі? (тиша, мотивація, активне слухання, активне читання, чергування навчання і відпочинку, організація робочого місця…)

(попрацюйте з підручником)
 
Карти пам̕ яті Тоні Бюзена «Як складати карти пам̕ яті» (с.88 Бех; або с. 75 Бойченко)


Відпрацювання вправ «Моделювання прийомів ефективного запам'ятовування, концентрації уваги, підготовки до контрольної роботи», «Вправи на розвиток пам'яті та уваги».

1.Ознайомитись з алгоритмом підготовки до іспитів (контрольної роботи) - усно

1 – на літніх кнікулах

2  – протягом навчального року

3  – за кілька тижнів

4  – напередодні

5  – у день іспиту

2.Складання карт пам̕ яті за матеріалами одного з попередніх параграфів підручника. (довільний вибір) - виконати у зошиті або на окремому аркуші (за зразком с.88 Бех; або с. 75 Бойченко)

роботу надіслати або у вайбері на номер 0502774935 або на електронну пошту (ludmila0110@i.ua)







ІІ семестр


січень
18.01.2023

Тема уроку: Соціальні аспекти статевого дозрівання.

(дайте відповіді самим собі)
Якби я заново народився, то хотів би народитися... (хлопчиком чи дівчинкою) Чи всіх задовольняє їх стать?

 (дослідіть)
Чим відрізняються поняття «стать» і «гендер»?
Які ознаки гендера, а які ознаки статі?

Чи всі чоловіки люблять брутальні види спорту, чи всі жінки люблять готувати?

Отже, поняття "гендер" і "стать" - різні.



Процес дорослішання (ознаки):

- інтерес до протилежної статі;

- потреба у визнанні;

- поведінка дорослої людини – правила поведінки.

- окультурення та одухотворення стосунків.




(практикум у зошиті - оберіть одну із ситуацій і дайте пораду з точки зору зрілої людини, прокоментуйте ситуацію)

І - оберіть одну з ситуіацій

1.  – 16 – річна дівчина зустрічається з чоловіком, якого кохає (він старший за неї на 10 років і має сім'ю). Але він каже, що може повірити в почуття дівчини лише тоді, коли вона погодиться мати з ним статеві стосунки.

2 – хлопцю 16 років. Його однолітки розповідають, що вже мали статеві стосунки з дівчатами й тепер вважають себе дорослими, а з нього насміхаються й говорять, що з ним нецікаво спілкуватися;

3 – 16 – річна дівчина та 18 – річний хлопець кохають одне одного, хочуть створити сімю та мати дітей.

ІІ Коротко написати що таке любов.

Домашнє завдання. §14 (Бех) опрацювати; §16 (Бойченко) опрацювати, виконаний практикум надіслати або у вайбері на номер 0502774935 або на електронну пошту (ludmila0110@i.ua)


25.01.2023

Тема уроку: Особливості дії тютюнового диму, алкоголю й наркотиків на розвиток репродуктивної системи підлітків.

(подумайте)

- Які ви знаєте шкідливі звички?

- Що відносять до психоактивних речовин?

- Яка шкода від вживання сигарет?

- Яка школа від вживання алкоголю?

- Яка шкода від вживання наркотиків?

Вплив психоактивних речовин на репродуктивну систему хлопців:

1) Знижується рівень чоловічого гормону – тестостерону, 

зростає рівень жіночого гормону, які теж є в організмі 

чоловіка

2) Уповільнюється розвиток статевих залоз, 

який з часом може призупинитися

3) Можуть слабшати м̕̕ язи, розподіл жирових 

клітин може відбуватись за жіночім типом

Вплив психоактивних речовин на репродуктивну систему дівчат:

1) Знижується рівень жіночих гормонів, 
підвищується рівень чоловічого гормону

2) Порушуються функції незрілих органів репродуктивної 
системи, уповільнюється розвиток статевих залоз, 
знижується здатність до зачаття

3) Можуть народжуватись діти з вадами фізичного 
і розумового розвитку

Щоб убезпечити здоров̕̕ я, слід відмовлятися від небезпечних пропозицій щодо вживання психоактивних речовин, вміти протидіяти тиску компанії, удосконалювати навички ефективної відмови.


Ефективна відмова:

1) Говорити впевнено, переконливо

2) Відмовитися. Сказати «Ні!»

3) Дивитися в очі співрозмовнику

4) Проговорювати «Ні!» стільки разів, скільки потрібно: вибачитися, пояснити причину, запропонувати інші розваги, почати говорити про інше, перевести на жарт

(виконати писмово у зошиті, надіслати вчителю)

Практична вправа «Відпрацювання алгоритму відмови від небезпечних пропозицій в умовах тиску»

Навести варіанти відмови (по 3) у наведених ситуаціях:

1) В компанії, з якою ви тільки-но затоваришували, вам запропонували закурити.

2) На дні народження друга, де були і старші підлітки, вам запропонували випити алкогольний напій.

3) Знайомий знайомого пропонує спробувати нову речовину, яка викликає незвичайні відчуття.

Висновок: Навіщо необхідно вміти відмовлятися від деяких пропозицій?

Домашнє завдання: опрацювати §16 (Бех) або §17 (Бойченко), виконати практичну вправу і надіслати




лютий

08.02.2023

Тема уроку: Небезпека інфікування ВІЛ, інфекціями, що передаються статевим шляхом (ІПСШ)

Практична вправа "Визначити ступінь ризику зараження ВІЛ: високий, низький, відсутній"

1.Обідати в шкільній їдальні
2.Користуватися душовою кабіною, ванною.
3.Лікувати зуби в стоматолога
4.Користуватися спільними лезами для гоління.
5.Вступати в захищені (з презервативом) статеві стосунки.
6.Обійматися, цілуватися.
7.Відвідувати лазню.
8.Користуватися туалетом
9.Перев̕ язувати рану без латексних рукавичок.
10.Читати один підручник
11.Користуватися спільними голками для 
ін̕ єкцій
12.Користуватися спільними інструментами для татуювання та пірсінгу
13.Вступати в незахищені статеві стосунки.
14.Зупиняти кровотечу в латексних рукавичках.
15.Проколювати вуха стерильними голками.
16.Проколювати вуха нестерильними голками.

Домашнє завдання:Опрацювати §16


15.02.2023

Тема уроку:Віктимна поведінка. Кримінальна відповідальність за злочини сексуального характеру.

Практична вправа "Розпізнаємо ознаки віктимної поведінки"
Домашнє завдання: опрацювати §18, повторити §9-17


22.02.2023


Узагальнення знань за темами «Психічна і духовна складові здоров'я», «Соціальне благополуччя»
І варіант.

І рівень.
Підтвердити або спростувати твердження.

1.Курець може покинути курити легко у будь – який момент.
2.Невеликі дози наркотиків нешкідливі для здоров'я.
3.Низька мотивація заважає вчитися.
4.У стосунках між чоловіком та жінкою дуже важлива відданість.
5.Раннє статеве життя пов'язане з великим ризиком.
6.Прогулянки темної пори у безлюдних місцях – прояв віктимної поведінки.

ІІ рівень.
7.Яка роль оцінки в навчанні?
8.Навести приклади випадків, коли ВІЛ – інфікування можливе.

ІІІ рівень.
9.Які наслідки має раннє статеве життя?

ІV рівень.
10.Доведіть, що поведінка людини, у тому числі і статева, формується в межах певної культури.


Узагальнення знань за темами «Психічна і духовна складові здоров'я», «Соціальне благополуччя»

ІІ варіант.

І рівень.
Підтвердити або спростувати твердження.
1.У стосунках довіра не є важливою складовою.
2.Невпевненість у своїх силах заважає вчитися.
3.Стосунки між чоловіком і жінкою ґрунтуються на взаємній повазі.
4.Курці помирають раніше.
5.Незахищений секс – шлях до зараження ВІЛ.
6.Сідати до незнайомців у машину – прояв віктимної поведінки.

ІІ рівень.
7.Як краса пов'язана зі здоров'ям?
8. Навести приклади випадків, коли ВІЛ – інфікування неможливе.

ІІІ рівень.
9.Які основні появи віктимної поведінки?

ІV рівень.
10.Як поводитися з коханою людиною, щоб спілкування приносило радість, було насиченим і цікавим?




березень


01.03.2023

Тема: Організація дорожнього руху. Модель безпечного дорожнього руху. 


1.    Опрацювати §19 (Бех) . За матеріалами параграфу у робочому зошиті скласти конспект. У якому обов̕ язково відобразити «Модель безпечного дорожнього руху». За яких умов дорожній рух буде безпечним для всіх?
1 – вимоги до людей;
2 – вимоги до транспортних засобів;
3 – вимоги до дороги.

2.    Відпрацювання вправи «Визначення пріоритетів у дорожньому русі»:
- за підручником Бех –  Хто повинен стояти, а хто має право рухатися?


- рішення ситуативних завдань в кінці параграфа – підручник Бех 



Домашнє завдання: опрацювати §19.


07.03.2023
Тема: Мотоцикл і безпека. 

1.    Опрацювати §20 (Бех) . Звернути увагу на ПДР для мотоциклістів (с. 129 Бех ), правила пасажирів мотоцикла (с. 130 Бех ). 



2.    «Відпрацювання навичок відмови від небезпечних пропозицій, пов'язаних з мотоциклами»:
Підібрати алгоритм відмови від небезпечних пропозицій пов'язаних з мотоциклами:
1  – Денису подарували мотоцикл. Він запропонував однокласниці покататися. Вона відмовилась.
2  – Іванові батьки поїхали у відпустку, залишивши вдома мотоцикл. До нього прийшли друзі і хтось запропонував покататися. Іван відмовився.
3.    Опрацювання ілюстрацій . Які правила порушено?




14.03.2023

Тема: Забруднення навколишнього середовища і здоров'я. Питна вода і здоров'я. Небезпека купання в забруднених водоймах.

(подумайте) Назвіть екологічні проблеми Херсона.

(вправа «займи позицію») Оцінити екологічну безпеку нашого міста від 1 до 10 балів, бажано пояснити свою позицію.

(прочитати у підручнику) Вплив забруднення довкілля на здоров'я людини. (зв'язок виявляється не відразу, цілісність географічної оболонки, вплив на якість життя)

(виконати письмово) Назвати джерела забруднення води.

(робота з малюнком) Очищення води. ( С. 136 – мал. 41 Бех, або с. 109 Бойченко)

Яким чином у домашніх умовах очищати воду? (відстоювання, фільтрування, кип'ятіння, заморожування) Види фільтрів – с. 138 Бех.



(обдумайте) Які наслідки матиме купання у забруднених водоймах та вживання забрудненої води?
Які небезпеки купання:
1)     У магістральних каналах, які мають сильну течію і береги, викладені бетонними плитами;
2)     У забруднених водоймах, де спостерігається цвітіння води;
3)     Поблизу заводів, тваринницьких ферм, очисних споруд;
4)     У місцях випасання худоби;
5)     Поблизу гідротехнічних споруд (мостів, портів, причалів);
6)     Поблизу звалищ побутових чи промислових відходів.;
7)     У суднохідному руслі.

Опрацювати §21 Бех .


22.03.2023

Тема: Атмосферні забруднення та ґрунтів, їх вплив на здоров'я. Вплив транспорту на навколишнє середовище та здоров'я.
(прочитати у підручнику) Вплив людини на атмосферу (склад повітря, від чого залежить склад повітря – природні та техногенні чинники)
(робота з малюнком – с. 140, мал. 43 Бех або с. 112 Бойченко) Джерела і види атмосферного забруднення.
(робота з підручником)с. 140-143 Бех або с. 113 Бойченко. Пояснити джерела та наслідки забруднення атмосфери складовими (створити міні-плакат про один із забрудників):
1  – забруднення супертоксикантами (с. 140-141 Бех)

2  – забруднення СО2 та СО; (с. 141 – 142 Бех)

3  – забруднення сірчаним газом; (с. 142 Бех)
4  – забруднення оксидом азоту; (с. 143 Бех)


5  – забруднення вуглеводневими сполуками; (с.143 Бех)
6  – озон в атмосфері. (с. 143 Бех)

(прочитати у підручнику повідомлення) Вплив забруднення літосфери на довкілля і здоров'я людини. (с. 145 Бех або 116 Бойченко)
Виконати письмово:
(встановити відповідність між порушенням в атмосфері та причинам)
1)     Фотохімічний смог;
2)     «озонові діри»;
3)     кислотні дощі;
4)     парниковий ефект
а) збільшення концентрації вуглекислого газу в атмосфері;
б) викиди фреонів;
в) забруднення атмосфери сірчаним газом;
г) забруднення атмосфери вуглеводневими сполуками і оксидами фтору.
(вирішення ситуативних вправ) Дати поради:
  1. Дівчинка зірвала грушу з дерева біля автомагістралі і хоче її з'їсти;
  2. Хлопці вирішили зібрати гриби і ягоди недалеко від промислового підприємства.
Опрацювати §22,23 , повторити §20, 21 Бех 




05.04.2023
Тема: Правова відповідальність і закони України. Права, обов'язки і правова відповідальність неповнолітніх.

(теоретичний матеріал) «Правила та закони»
Правила – норми, що встановлюються для певного місця уповноваженою особою.
Закони – нормативні акти, що мають вищу юридичну силу, ухвалюються парламентом (ВР України) і поширюються на всіх громадян.
(робота з текстом – с. 151 Бех) «Факти про закони».
(пояснити у зошиті) «Правоохоронні органи України» (с. 152-153 Бех або 119 Бойченко)
(повідомлення про функції та права окремих правоохоронних органів):
1  – поліція;
2  – суд
3  – прокуратура;
4  – адвокатура.

(Робота з таблицею 11 Бех – с. 154 (с. 122 Бойченко) або встановити відповідність між віком та правами чи відповідальністю, що настають з цього віку)
(пригадати)
-        Які правоохоронні органи забезпечують дотримання законів?
-        Як з віком змінюються права людини?
-        Як з віком змінюються обов'язки людини?
-        Як з віком змінюється правова відповідальність людини?

Опрацювати §24 (Бех) 



12.04.2023
Тема: Види правопорушень. Поведінка підлітків у разі затримання поліцією.

(теоретична частина) «Правопорушення, їх види» (с. 120-121 Бойченко)
Правопорушення – вчинки людей, що порушують Конституцію держави, її закони чи підзаконні акти.
Види правопорушень:
-        Дисциплінарні проступки (спізнення на роботу, порушення дисципліни…);
-        Цивільно-правові, або майнові, правопорушення (пошкодження або знищення чужого майна);
-        Адміністративні проступки (порушення правил ПДР, несплата за проїзд у транспорті, розпалювання багаття у забороненому місці…);
-        Кримінальні правопорушення (крадіжки, нанесення тілесних ушкоджень…)

(подумайте) Чому люди вчиняють правопорушення?
(опрацювати усно)
1  – відповідальність за пошкодження майна (с. 158 Бех або 121 Бойченко)

2  – якщо тебе затримала поліція (с. 158 Бех або с. 123 Бойченко)


3  – права та обов'язки співробітників поліції (с. 159 Бех або 123 Бойченко)
Виконати письмово:
Дайте відповідь «так» чи «ні»
1. Отримуєш паспорт з 18 років.
2. Маєш право водити автомобіль з 18 років.
3. Ідеш до школи з 6-7 років.
4. Повинен платити за проїзд у транспорті від народження.
5. Маєш авторське право на свої твори з 18 років.
6. У разі заподіяння матеріальної шкоди, повинен відшкодувати збитки (з 15 років).
7. Маєш право голосувати з 14 років.
8. Якщо ти дівчина, маєш право на шлюб з 17 років.
9. Маєш право водити мотоцикл з 18 років.
10. Можеш бути обраний народним депутатом України з 21 року.
11. Можеш одружуватись з 17 років.
12.Можеш бути призваний до армії з 18 років.
13. З тебе можуть стягнути штраф з 18 років.
14. Можеш бути обраний президентом з 18 років.
15. За крадіжку , зґвалтування чи вбивство очікує кримінальне покарання з 14 років.
16.Маєш право їздити дорогою на велосипеді з 14 років.
(Визначте вид правопорушення)
17.Ти перебіг вулицю на червоний.
18.Ти запізнився на урок
19.Ти пошкодив чужий портфель
20.Тебе підозрюють у скоєнні крадіжки.
Кримінальні правопорушення («К»)
Дисциплінарні проступки  («Д»)
Адміністративні проступки («А»)
Цивільно-правові, або майнові, правопорушення («Ц»)

(вислови позицію) «За» і «проти» комендантської години для підлітків»
-        Чи є такі закони порушенням прав підлітка?
-        Чи є вони порушенням прав батьків?
-        Чи допоможуть такі закони батькам дати раду «важким» підліткам?
-        Чи сприятимуть зниженню рівня підліткової злочинності у вашому населеному пункті?
-        Чи не завадять поліції виконувати свої обовязки?
-        Чи сподобаються учителю, адміністрації школи?

Опрацювати §25 (Бех) 


19.04.2023
Тема: Захист від кримінальних небезпек. Основи самозахисту. Поняття і межі допустимої самооборони.

(робота з текстом підручника с. 161 Бех) Прочитати притчу «Вища мудрість»

-        У чому полягає мудрість Майстра?

Допустима самооборона та її межі» (с. 162 Бех)

Самооборона – законні дії, спрямовані на захист життя та здоров'я людини, що обороняється.

-        Застосування фізичної сили;

-        Застосування спеціальних засобів

-        Використання навченої собаки.

Допустима самооборона – дії, вчинені з метою захисту свого життя чи життя (майна) іншої людини, якщо вони не перевищують меж допустимої самооборони.

Перевищення меж допустимої самооборони – умисне заподіяння нападнику тяжкої шкоди, що явно не відповідає небезпеці посягання.

(робота з блох-схемою – с. 163 Бех або 126 Бойченко) 

Розгляд ситуацій – с. 162 Бех. Визначити чи були випадки перевищення меж допустимої самооборони:

1.12-річний підліток забрався у садок до пенсіонера. Той узяв мисливську рушницю, вистрілив у хлопця і поранив його.

2.На дівчину напали у під'їзді. Під час боротьби вона наступила тонким підбором на ногу зловмиснику. Той відпустив руки, покотився зі сходів і зламав собі шию.

(робота з текстом) «Інформаційна безпека держави» - с. 163 Бех

 Опрацювати інформацію:

1види Інтернет-небезпек (с. 175-176 Бех);

2 правила безпеки в Інтернеті (с.176 Бех або с. 141 Бойченко)

(розв'язування ситуативних завдан)

1.Щоб провчити підозрюваного в крадіжці мобільного телефону, підлітки побили його. Чи було допущено перевищення межі допустимої самооборони? А як би вчинили ви?

2.Під час гри у волейбол дівчині порвали одяг. У відповідь вона штовхнула гравця. Той упав і зламав руку. Чи було допущено перевищення межі допустимої самооборони? А як би вчинили ви?

3.На чоловіка, який зірвав у чужому саду кілька яблук, господар нацькував собаку. Потерпілий у тяжкому стані потрапив до лікарні. Чи було допущено перевищення межі допустимої самооборони? А як би вчинили ви?

4.У відповідь на лайку потерпілий бризнув в обличчя кривднику з газового балончика, той знепритомнів. Чи було допущено перевищення межі допустимої самооборони? А як би вчинили ви?

5.Зловмисник намагався вдертися в помешкання. Господар поранив нападника з мисливської рушниці. Чи було допущено перевищення межі допустимої самооборони? А як би вчинили ви?

6.Коли на дискотеці юнак, захищаючи дівчину від п'яного хулігана, відштовхнув його, той упав і зламав ногу. Чи було допущено перевищення межі допустимої самооборони? А як би вчинили ви?

Домашнє завдання: опрацювати §26 (с. 161-163), §28 Бех 



26.04.2023
Тема: Протидія торгівлі людьми. Дитяча безпритульність і бездоглядність.
(подумайте) Назвіть причини, з яких люди нелегально виїжджають за кордон.
-        Які з  причин є, на ваш погляд, поважними?
-        До яких наслідків може призвести нелегальний перетин кордону?




(розвязування ситуативних завдань)
1.На вулиці незнайома жінка пропонує підліткам поїхати у літній табір з поглибленим вивченням іноземної мови. Що ви порадите?;
2.Чоловік, який назвався представником туристичної фірми, запропонував хлопцю допомогти швидко оформити документи для туристичної поїздки.  Що ви порадите?
3.Дівчат привабила пропозиція про тимчасову роботу влітку за кордоном, яку вони знайшли на одному із сайтів в Інтернеті.  Що ви порадите?
4.Хлопцю запропонували цікаву роботу  і запросили на співбесіду. Що ви порадите?
5.Незнайомець запрошує вас зніматися для молодіжного журналу чи в кінофільмі. Що ви порадите?

Опрацювати §26 (с.163-166) Бех .

травень
02.05.2023
Тема: Небезпека залучення до деструктивних соціальних угруповань. Загроза тероризму. 

(подумайте)
Які вам відомі види шахрайства?
- Яку мету ставлять перед собою шахраї?
- Які методи використовують?
- Які життєві навички допоможуть уникнути шахрайства?
 Причини впливу сект на людину (людина істота суспільна; великий потік інформації) 
Методи впливу (використання проблем людини, вилучення зі звичного життя, використання психотехнік…)
Ознаки деструктивних груп 
(пригадайте) Про які деструктивні групи вам відомо?
 «Небезпека під час терористичних актів»
Слово «тероризм» походить від латинського слова «terror» - страх, жах.
Тероризм – це метод, за допомогою якого організовані група або партія намагаються досягти своєї мети, використовуючи насильство.
Для нагнітання страху терористи застосовують такі терористичні акти, як вибухи й підпали житлових та адміністративних будинків, магазинів, вокзалів, захоплення заручників, автобусів, викрадення літаків.
Тероризм постає на грунті суспільних протиріч:
- політичного характеру;
- соціального характеру;
- територіального характеру
- національного характеру;
- світоглядного характеру.
Жертвою терору може стати будь – яка людина – від політичного діяча до звичайного школяра. Так, при захоплені заручників у школі №1 м. Беслана (Північна Осетія) – 01.09.2004 – терористи утримували в приміщені школи понад 110 дітей упродовж 3 – х днів. У результаті штурму втрат зазнали як терористи, так і штурмовики (загинуло 10 спецназівців). Були втрати й серед заручників: 331 заручник загинув, близько 500 отримали поранення.
Будь – який терористичний акт пов'язаний із небезпекою для здоров’я й життя людей. Але цим небезпекам можна протидіяти.

Увага! Виконати Письмово!
 Практичне завдання. Відпрацювання вправи «Відпрацювання уміння уникати нападу, пограбування, залучення до деструктивних соціальних угруповань».
1.Обрати один з напрямків і скласти список порад по одному з них:
1  – якщо ви знайшли підозрілий предмет 
2 – якщо ви потрапили у перестрілку 
3  – якщо ви стали заручником 
2.  Скласти поради «Як діяти, щоб не бути залученими до деструктивної соціальної групи»
1. Проаналізуйте таку ситуацію: до вас підходять дві приємні на вигляд жінки й заводять розмову про те, що кожна людина повинна духовно розвиватися. Вам кажуть, що ви, безсумнівно, розумні й зможете стати ще кращими. Опишіть можливі варіанти вашої поведінки в цій ситуації. Проаналізуйте кожен із цих варіантів щодо його наслідків. Зробіть висновки.

Висновок; Чому, на вашу думку, люди стають жертвами шахраїв?

Опрацювати §27 Бех, повторити §19-26 


10.05.2023

Увага! Виконати письмово!
Узагальнення знань за темою «Безпека в побуті й навколишньому середовищі»
І варіант.
І рівень.
Спростувати або підтвердити інформацію - дати відпові "так" або "ні".
1.При заторі заборонено виїзд на перехрестя.
2.Тимчасові дорожні знаки мають пріоритет перед постійними.
3.Кип'ятіння – це механічний спосіб очищення води.
4.При нестачі йоду у організмі розвивається карієс зубів.
5.Бійки на екрані провокують агресію у телеглядачів.
6.Нецензурна лайка в громадському місці – адміністративний проступок.
ІІ рівень.
7.Вкажіть методи очищення води.
8.Вказати складові моделі безпечного дорожнього середовища («трикутник безпеки»)
ІІІ рівень.
9.Які складові комп'ютерної безпеки? Поясніть їх.
ІV рівень.
10.Доведіть, що не буває прав без обов'язків і відповідальності.

Узагальнення знань за темою «Безпека в побуті й навколишньому середовищі»
ІІ варіант.
І рівень.
Спростувати або підтвердити інформацію - дати відпові "так" або "ні".
1.Дорожні знаки зі тлом жовтого кольору є тимчасовими.
2.Керування мотоциклом дозволяється з 14 – річного віку.
3.Фільтрування – це фізичний метод очищення води.
4.При нестачі фтору в організмі розвивається ендемічний зоб.
5.Фільми жахів можуть провокувати психічні розлади.
6.Перебігання дороги на червоне світло – це адміністративний проступок.
ІІ рівень.
7.Які групи поступків виділяють за сферою скоєння?
8.Що є ознаками злочину?
ІІІ рівень.
9.Як слід поводитися підлітку в разі затримання його поліцією?
ІV рівень.
10.Як засоби масової інформації впливають на здоров'я і поведінку людей? Наведіть приклади.

Шановні восьмикласники! Ви виконали програму з даного предмета!

Комментариев нет:

Отправить комментарий

На допомогу учням