5 клас Здоровя безпека та добробут

ІІ семестр
січень
12.01.2023

Тема уроку: Я та моє здоров̕ я








Домашнє завдання: опрацювати §10, буклет «Здоровий спосіб життя»


19.01.2023
Тема уроку: Дослідження «Рівень сформованості власних навичок здорового способу життя»





26.01.2023
Тема: Я підліток













лютий
02.02.2023

Тема: Інфекційні та неінфекційні хвороби



09.02.2023

Тема: Моє дозвілля

16.02.2023

Тема: Проєкт «Моє дозвілля та здоров̕я»



23.02.2023
Тема: Проєкт «Мій найкращий відпочинок»

Домашнє завдання: повторити §10-13 (с. 83-113)

березень
02.03.2023

Контроль знань за розділом «Моє здоров̕ я»

І варіант.

Дайте відповідь «так» (+) чи «ні» (-)

(по 0,5балів за кожну правильну відповідь)

1.Туберкульоз передається через повітря.

2.Мити руки перед прийомом їжі не обов̕ язково.

3.Робити уроки завжди краще обклавшись подушками.

4.Надмірне емоційне навантаження може викликати захворювання.

5.COVID – 19 – це спадкове, а не інфекційне захворювання.

6.Комахи можуть переносити інфекційні захворювання.

(за кожне правильно виконане завдання 1,5 балів)

7 Установіть відповідність між видом відпочинку та прикладами такого відпочинку:

1 пасивний відпочинок

2 активний відпочинок

А читати книжки

Б грати у футбол

В грати у волейбол

Г малювати

Д грати у теніс

Е вишивати

8.Установіть відповідність між можливими травмами та необхідними діями:

1 до крові збив/збила лікоть

2 після падіння відчуваєш сильний біль у спині

3 незграбно зловив/зловила м̕ яча і відчуваєш біль у пальці

А прикласти пакет з льодом

Б промити травмоване місце перекисом водню

В викликати швидку і не рухатись до її приїзду

(за кожне виконане завдання по 2 бали)

9.Яка користь і який негативний вплив на здоров̕ я активного відпочинку?

10.Напишіть 4 правила поведінки на льоду.

11.Поясніть як заняття фізкультурою та спортом допомагають краще вчитися?

 

Контроль знань за розділом «Моє здоров̕ я»

ІІ варіант.

Дайте відповідь «так» (+) чи «ні» (-)

(по 0,5балів за кожну правильну відповідь)

1.Туберкульоз передається через укуси комах.

2.Чистити зуби щодня не обов̕ язково.

3.Краще щодня носити портфель, ніж рюкзак.

4.Забруднена вода і повітря можуть викликати захворювання.

5.Грип - це спадкове, а не інфекційне захворювання.

6.Гризуни можуть переносити інфекційні захворювання.

(за кожне правильно виконане завдання 1,5 балів)

7 Установіть відповідність між видом відпочинку та прикладами такого відпочинку:

1 активний відпочинок

2 пасивний відпочинок

А читати книжки

Б плавати

В прогулюватись

Г малювати

Д ходити у походи

Е вишивати

8.Установіть відповідність між можливими травмами та необхідними діями:

1 підвернув/підвернула ногу, відчув/відчула біль у гомілці

2 до крові збила/збив коліно

3 після падіння відчуваєш сильний біль у спині

А промили травмоване місце перекисом водню

Б викликати швидку і не рухатись до її приїзду

В накласти тугу пов̕ язку.

(за кожне виконане завдання по 2 бали.

9.Які засоби особистої гігієни повинні бути у кожного підлітка? На що звертати увагу при виборі засобів особистої гігієни?

10.Назвіть чотири правила поведінки у басейні.

11.Поясніть як заняття фізкультурою та спортом допомагають вберегтись від небезпек.


09.03.2023

Тема: Особистий добробут


Домашнє завдання: опрацювати §14 (с. 116 – 122) виконати проєкт «Моя карта цінностей і бажань»


16.03.2023
Тема: Добробут родини

23.03.2023
Тема: Добробут родини. Доброчинність 
Домашнє завдання: повторити §15 (с. 123-130), підготувати проєкт «Друге життя речей»

квітень
06.04.2023
Тема: Культура споживання

13.04.2023
Тема: Моє майбутнє: мрії, планування та досягнення мети.

19.04.2023
Тема: Моє коло спілкування
Домашнє завдання: опрацювати §17 (с. 138-142), виконати вправу «Моє коло спілкування»

27.04.2023
Тема: Спілкування з дорослими

Домашнє завдання: опрацювати §17 (с. 143, 147), провести інтерв̕ ю з кимось із дорослих

04.05.2023
Тема: Спілкування з однолітками


11.05.2023
Тема: Я в команді
Домашнє завдання: прочитати §18, повторити §17


11.05.2023

Узагальнення знань за темою розділу «Я серед людей»

І варіант

Підтвердити або спростувати твердження (відповісти «так» або «ні») – по 0,5 балів за кожне правильне твердження

1.Справжній друг часто міняє друзів.

2.Агресивна людина постійно вибачається.

3.Ознакою агресивної поведінки є сердитий голос. 

4.Ознака пасивної поведінки – опущені плечі.

5.Невербальне спілкування – спілкування відбувається за допомогою жестів.

6.Тактовність сприяє спілкуванню.

По 1,5 бали за кожне завдання

7.Встановити відповідність між стилями поведінки та їх характерними рисами:

1 агресивний стиль

2 пасивний стиль

3 упевнений стиль

А цінує інших, але не себе

Б цінує себе й інших

В цінує себе, не цінує інших

8.Обрати з переліку те, що характеризує справжнього друга:

А намовляє проти інших дітей

Б відмовляє друга від небезпечних пропозицій

В готовий захистити друга

Г підтримує друга навіть у поганому

Д дружить тільки для власної вигоди

Е завжди готовий вислухати друга

9.Які риси характеризують справжнього друга?

10.Поясни наведений вислів: «Якщо хочеш іти швидко - іди сам, якщо хочеш дійти далеко – іди з іншими».

За повну відповідь 3 бали.

11.Що таке булінг? Наведи два приклади його прояву. Чому з цим явищем необхідно боротися?

 

Узагальнення знань за темою розділу «Я серед людей»

ІІ варіант

Підтвердити або спростувати твердження (відповісти «так» або «ні») – по 0,5 балів за кожне правильне твердження

1.Справжній друг не обманює друзів.

2.Пасивна людина цінує себе а не інших.

3.Ознакою пасивної поведінки є тихий голос.

4.Ознака упевненої поведінки – насуплені брови.

5.Вербальне спілкування – спілкування за допомогою слів.

6.Вміння слухали не обов’язкове для спілкування.

По 1,5 бали за кожне завдання

7.Встановити відповідність між стилями поведінки та їх характерними рисами:

1 агресивний стиль

2 пасивний стиль

3 упевнений стиль

А з ним дружать, його поважають

Б його не люблять, бояться

В на нього не зважають

8.Обрати з переліку те, що характеризує справжнього друга:

А підбиває на погані вчинки

Б з ним цікаво

В готовий захистити друга

Г підтримує друга навіть у поганому

Д міняє друзів як рукавички

Е завжди готовий допомогти

9.Що сприяє порозумінню між людьми?

10.Поясни наведений вислів: «Цілим віник не зламати, а по одному стеблу – можна».

За повну відповідь 3 бали.

11.Що таке ефективна команда? Наведи два приклади ефективної команди. Які навички необхідно розвивати, щоб ефективно працювати в команді?
























































На допомогу учням